מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

מכירת טויוטה קורולה

תוכן עניינים

טויוטה קורולה זכה להצלחה חסרת תקדים ברחבי העולם ומוכרת כרכב משפחתי, יעיל, איכותי ואמין במיוחד. אם הינכם מעוניינים ברכישת טויוטה קורולה עם אחריות יבואן מומלץ קודם כל שתבדקו מהם הדגמים הקיימים כיום בסוכנויות המורשות של טויוטה ואת מחירון הרכבים בכדי למצוא את הדגם העונה על כל דרישותיכם ושעומד בגובה התקציב שלכם. טויוטה סלקט נס ציונה מאפשרים לכם להנות מתוכניות מימון שונות, תהליך השבחה, בדיקות מקיפות ועוד בכדי להבטיח לכם רכב במצב מצויין שישרת אתכם לאורך שנים ארוכות.

התהליך שעושים לפני מכירת טויוטה קורולה

כל רכב העומד למכירה עובר לפחות 155 בדיקות מקיפות. ביצוע הבדיקות מבטיח שרק רכבים תקינים שאינם עברו תאונות משמעותיות ושטופלו בהתאם להוראות היצרן יועמדו למכירה. בנוסף על כך, לפני מכירת טויוטה קורולה מעבירים את הרכב השבחה הכוללת טיפול מקיף, החלפת חלקים לפי צורך, ניקוי יסודי ואף טיפולי פחחות חיצוניים הנועדו לשדרג את מראה הרכב כדי שייראה כחדש.

מכירת טויוטה קורולה עפ"י מחירון ועם אפשרויות מימון

לכל דגם קורולה ישנו מחיר שונה עפ"י המחירון שנקבע על ידי חברת טויוטה בהתאם לשנתון בו יוצר ובהתאם למצב הנתון של הרכב העומד למכירה. מדובר באופציה נוחה עבור כל מי שמעוניין ברכב קורולה יד שנייה איכותי שישרת אתכם לאורך זמן כמו חדש. טויוטה סלקט מאפשרים פריסת תשלומים נוחה, תנאי אשראי וריבית אטרקטיביים ביותר ועם ליווי בנקאי אישי. כך שגם אם אין לכם כעת את כל הסכום הנדרש לרכישת הדגם בו אתם מעוניינים עדיין תוכלו לרכוש ולהנות מרכב קורולה במצב מצוין באחריות.

רכבי טויוטה קורולה איכותיים מבלי לקרוע את הכיס

אנו בטויוטה סלקט נס ציונה מזמינים אתכם להנות מרכבי טויוטה קורולה שעברו את כל הבדיקות הקפדניות ביותר המבטיחות לכם רכבים עמידים ואמינים שישרתו אתכם כמו שצריך לאורך זמן. גם אם אין לכם את התקציב הדרוש לרכב חדש עדיין תוכלו להנות מתנאי מימון אידיאליים שיאפשרו לכם להנות מרכב איכותי ברמה גבוה ובעל אחריות מלאה, וגם במחירים נוחים בהתאם למחירון הקיים. הדרך לרכב המושלם מתחילה כאן. אז כדי להתחיל להנות מרכב החלומות שלכם מלאו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button