מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

טויוטה ראב 4 למכירה

תוכן עניינים

טויוטה ראב 4 היא מכונית משפחתית נהדרת. יש לו מראה חיצוני אטרקטיבי וחלק פנימי מרווח. הרכב קל לנהיגה ובעל כוח רב. טויוטה ראב 4 החדש תוכנן להציע נסיעה חלקה, תכונות בטיחות והרבה מקום לנוסעים. הוא מצויד במנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר שיכול להפיק עד 185 כוחות סוס ו-176 ק"ג של מומנטום. טויוטה תמיד הייתה ידועה באמינות ובעמידותה, כאשר הראב 4 אינו יוצא מן הכלל. המכונית מגיעה עם אחריות מרשימה של 8 שנים/160,000 ק"מ על מערכת ההנעה ו-5 שנים/100,000 ק"מ על שאר הרכב.

מדוע כדאי לבחור בג'יפ טויוטה ראב 4

אם אתם מחפשים טויוטה ראב 4 למכירה כדאי שתדעו שמעבר לנוחות הנהיגה ונוחות הנסיעה, כשבוחרים בג'יפ טויוטה ראב 4 ניתן להנות מעוד מגוון יתרונות. אחד מהם הוא העמידות של הרכב שהופכת אותו למושלם גם לנהיגת שטח קשוחה. מדובר ברכב המושלם עבור חובבי האקסטרים שביום יום שלהם הם גם אנשי משפחה. הרכב מגיע עם כל אביזרי הבטיחות המתקדמים ביותר כולל חיישני רוורס, מצלמה אחרות ובקרת שיוט. כמו כן, ניתן לבחור בדגם ההיברדי בעל הנעה שקטה וחסכונית יותר.

היכן ניתן למצוא טויוטה ראב 4 למכירה

במידה והחלטתם ללכת על טויוטה ראב 4 חשוב שתיקחו בחשבון את עלויות הרכב. טויוטה ראב 4 במחירון נחשב ליקר יותר מאשר אם קונים את אותו הרכב באחת מהסוכנויות המורשות המייבאות אותו ביבוא מקביל. הסוכניות מאפשרות מחירים נמוכים יותר ואחריות מלאה גם ברכישת הרכב וגם בביצוע הטיפולים והתיקונים השונים. לכן מדובר באפשרות מצויינת עבור כל מי שמעוניין לרכוש טויוטה ראב 4.

טויוטה ראב 4 למכירה במחירים אטרקטיביים ושירות מקצועי מקיף

אחת האופציות הטובות ביותר לכל מי שמעוניין ברכב משפחתי שיכול גם לתפקד מעולה גם בשטח הוא טויוטה ראב 4. המחיר טויוטה ראב 4 במחירון של היבואן הרשמי הינו גבוה לכן מומלץ לרכוש את הרכב ביבוא מקביל בסוכנות מורשית. אנו במרכז השירות טויוטה רחובות מזמינים אתכם להגיע ולרכוש טויוטה ראב 4 חדש במחיר אטרקטיבי ולהנות מאחריות יצרן מלאה ובעת הצורך משירות תיקונים יעיל ומקצועי. אז לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת התרשמות מלאו פרטים כאן

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button