מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

ליסינג פרטי טויוטה

תוכן עניינים

רוצים לנסוע עם רכב טויוטה מבלי לשלם סכום גבוה?

אם נמאס לכם מהרכב הישן שלכם ואתם רוצים להתחדש ברכב טויוטה חדיש ומפנק, יש לכם אפשרות לעבור לשירותי ליסינג פרטי טויוטה דרך מוסך מורשה ולהינות מרכב חדש או משומש בעלות נמוכה במיוחד. שירותי הליסינג הפרטי (נקרא גם ליסינג מימוני) הם שירותים פופולריים מאוד בישראל ומאפשרים לכל אחד לשכור רכב יוקרתי ואיכותי בעלות חודשית מוזלת במיוחד. הליסינג נקבע לתקופה של מספר שנים, על פי ההסכם שלכם עם חברת הליסינג ואתם נדרשים לשלם תשלום חודשי קבוע לאורך כל תקופת ההשכרה. במהלך התקופה תדרשו לשלם הוצאות נלוות על הרכב כמו דלק, ביטוח שנתי, אגרה שנתית וטסט. עם זאת, אתם מקבלים רכב במצב מעולה ושירות תיקונים וטיפולים במוסך מורשה של רכבי טויוטה.

טויוטה קאמרי היברידי מסוכנות מורשית

אחד הרכבים המוצעים לכם למכירה או לשירותי ליסינג מימוני/פרטי הוא טויוטה קאמרי היברידי. טויוטה קמרי הוא רכב מאובזר בצורה אופטימלית במטרה להפיק את המיטב מהרכב שלכם בעת הנסיעה. ברכב מוטמעות טכנולוגיות חדישות וחכמות לשיפור הפונקציונליות של הנהיגה, בדגש על בטיחות גבוהה יותר בעת הנהיגה. אם אתם מחפשים רכב מנהלים אשר ישרת אתכם הן בנסיעות לעבודה ובמהלך העבודה והן לנסיעות פרטיות עם המשפחה, טויוטה קאמרי היא הפתרון המושלם עבורכם. יחידת ההנעה ההיברידית מתקדמת במיוחד ומשלבת מנוע חשמלי ומנוע בנזין בהספק משולב של 218 כוח סוס. הרכב מוצע לכם במחיר משתלם במיוחד לשירות ליסינג פרטי, עם תשלום חודשי נוח והוגן החוסך מכם את הצורך בהוצאה גדולה לקניית הרכב.

ליסינג פרטי טויוטה יאריס במחיר מעולה

מלבד מותג הקמארי ההיברדי, ליסינג פרטי טויוטה יאריס נחשב למומלץ במיוחד. טויוטה יאריס נחשבת למכונית השנה באירופה בשנת 2022. זו מכונית עירונית נוחה במיוחד עם מנוע היברידי בעל מנגנון חדשני ומתקדם. אחיזת הכביש של רכב היאריס היא מושלמת לכבישים עירוניים והיא מגיעה בשלל צבעים ושילובי צבעים מהממים המעניקים לרכב יוקרה ופאר במחיר של רכב עירוני רגיל. שירותי הליסינג הינם נוחים ומשתלמים במיוחד ומאפשרים לכם להינות מרכב יאריס חדש בגירסאות המתקדמות ביותר של המותג והכל במחיר חודשי מפתיע.

יצירת קשר להצטרפות לשירות ליסינג פרטי טויוטה

להצטרפות לשירותי ליסינג פרטי טויוטה עם הדגמים החדישים והמעולים של אחד המותגים המצליחים בישראל, צרו קשר עם מוסך טויוטה רחובות המספק שירותי מכירה, השכרה ותיקונים לכל סוגי הטויוטה הנמכרים בישראל.

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button