מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

מוסך הסדר ברחובות

תוכן עניינים

לקיחת הרכב למוסך לצורך תיקון או טיפול הוא גם ככה משימה הכרוכה בהרבה כאב ראש. לכן ניתן לגשת למוסך הסדר ברחובות המעניק טיפול יעיל ומקצועי לשלל הרכבים. במוסך ניתן לבצע עבודות פחחות וקוסמטיקה, טיפולים ותיקונים של מערכות החשמל, ההנעה ומיזוג האוויר. על מנת לאבחן ולטפל במקור הבעיה, הטכנאים יעשו שימוש באמצעי אבחון מתקדמים לפי הוראות היצרן כך שהבעיה תיפתר באופן הנכון ביותר. לדוגמא, ישנו מוסך הסדר ביטוח ישיר המעניק את שלל התיקונים והטיפולים בעלויות סמליות למבטוחי החברה וזאת על פי הקבוע בהסכם של החברה עם המוסך.

אופן קבלת השירות דרך מוסך הסדר

למוסך הסדר ביטוח ישיר או כל מוסך בעל הסדר עם חברת ביטוח אחרת יש הסכם עם אותה חברת ביטוח. על פי הסכם זה, כל מבוטח יכול לתקן את רכבו במוסך זה. לרוב השירות ניתן בתשלום של דמי השתתפות עצמית כפי הקבוע בפוליסת הביטוח של המבוטח. כך כשאתם לוקחים את הרכב לתיקון במוסך הסדר, תצטרכו לשכם השתתפות עצמית בלבד. בכל יתר העלויות תישא חברת הביטוח באופן ישיר מול המוסך עצמו.

מדוע כדאי לכם לגשת למוסך הנמצא בהסדר

במידה והרכב שלכם נדרש לתיקון או טיפול כלשהו ברחובות והסביבה כדאי שתגשו למוסך הסדר ברחובות לביצוע כל העבודות הדרושות כדי להחזיר את רכבכם למצב תקין. הרבה פעמים ובמיוחד שמדובר בתיקונים משמעותיים לרכב העלויות עלולות להיות גבוהות, ולכן במקרה כזה מומלץ לגשת למוסך בעל הסדר עם חברת הביטוח שלכם. על פי רוב, ביטוחי הרכב יאפשרו לכם לקבל החזר עבור תיקוני וטיפולי הרכב- כך שעם מוסך הסדר חברת הביטוח תוכל להפחית את העלויות הגבוהות ולשלם תשלום סמלי בלבד.

מוסך בהסדר ברחובות יחסוך לכם זמן, מאמץ וכסף

בלי רכב קשה יותר להגיע ממקום למקום ולכן כשיש בעיה כלשהי בו מדובר בבעיה שיכולה לפגוע בשגרת החיים. מוסך הסדר לעיתים אף יעניק לכם רכב חלופי בו תוכלו להשתמש עד ביצוע התיקון המיוחל ויחסכו לכם עלויות רבות. הטכנאים המקצועיים במוסך יבצעו את כל ההערכות המקיפות בכדי להגיע לבעיה ולפתור אותה ביעילות המירבית כך שתוכלו לחזור לכביש במהרה וללא דאגות. אז לתיאום איסוף מלאו פרטים כאן

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button