מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

טויוטה פריוס היברידית

תוכן עניינים

טויוטה פריוס היברידית היא סוג של מכונית שתוכננה לענות על הדרישה הגוברת לתחבורה ידידותית לסביבה. מכוניות היברידיות הפכו נפוצות יותר בשנים האחרונות מכיוון שהן מנסות לשלב את הטוב שבשני העולמות – יעילות דלק ופליטות נמוכות.

טויוטה פריוס היברידית הראשונה

טויוטה פריוס הוא קו של כלי רכב חשמליים היברידיים (HEVs) שפותח ויוצר על ידי חברת טויוטה בשנת 1997, טויוטה הוציאה את הרכב ההיברידי הראשון שלה, הפריוס. הפריוס הוצעה במקור כמכונית סדאן 4 דלתות עם תיבת הילוכים ידנית ושורת ישיבה שלישית אופציונלית.

טויוטה פריוס היברידית היא המכונית ההיברידית-בנזין-חשמלית הראשונה המיוצרת בשוק האמריקאי. טויוטה הוציאה אותו ביפן ב-3 בדצמבר 1997.

מאז הפכה טויוטה פריוס היברידית אחת מהמכוניות ההיברידיות הפופולריות ביותר בשוק, עם למעלה מ-1.5 מיליון פריוס היברידיות שנמכרו ביפן, צפון אמריקה, אירופה וסין מאז הצגתה בשנת 1997.

סוגים של טויוטה פריוס היברידית

הדור הראשון של פריוס, שהושק ב-1997, היה זמין רק ביפן, אם כי הוא יובא באופן פרטי לפחות לארצות הברית, אוסטרליה וניו זילנד.

הדור הראשון של פריוס הפך זמין יותר בין השנים 2000 ל-2005 כאשר טויוטה ייצאה אותו לאירופה ולאסיה.

הדור השני של הפריוס (XW20) שוחרר בסוף 2009 לשנת הדגם 2010. ה-XW20 הגדיל את גודל הסוללה מ-14 קילוואט-שעה ל-16 קילוואט-שעה תוך הוספת ספויילר לפאנל סולארי על גבי הגג.

הדור השלישי של Prius (XW50) שוחרר בסוף 2015 לשנת הדגם 2016. ה-XW50 כולל הגדלת קיבולת הסוללה ל-18 קילו-וואט ומהירות מרבית מהירה יותר של 55 קמ"ש.

תכונות מפתח המשותפות לכל שלושת הדורות כוללות: מערכת היברידית של טויוטה המשלבת גם מנוע בנזין וגם מנועים חשמליים כדי לספק כוח לפי דרישה.

טויוטה פריוס היברידית מחירון

טויוטה פריוס היברידית הוא פופולרי שניתן למצוא ברוב סוכנויות הרכב. הוא מציע תכונות שונות כדי לספק את הצרכים של נהגים שונים.

לטויוטה פריוס ארבע גרסאות עיקריות: ההיברידית הרגילה, ההיברידית פלאג-אין, הפרימיום וגרסאות הפליטה הנמוכה. התמחור עבור כל גרסה שונה עם תכונות דינמיות ותוספות אחרות.

מרכז שירות טויוטה רחובות היא סוכנות רכב המציעה דגמים שונים טויוטה פריוס היברידיות ואף ליסינג פריוס היברידית.

מחפשים לרכוש טויוטה פריוס היברידית במחירון?

אתם מוזמנים לבקר במרכז שלנו בו מגוון טויוטה פריוס היברידית למכירה או בחירה בהשכרת ליסינג.

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button