מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

ליסינג מימוני טויוטה

תוכן עניינים

רוצים רכב טויוטה איכותי אבל לא מעוניינים ברכישה? יש לנו פתרון בשבילכם!

ליסינג מימוני טויוטה יעניק לכם את הפתרון המושלם לנסיעה עם רכב טויוטה ללא צורך בקנייה של הרכב במחיר מלא. הליסינג המימוני הנקרא גם ליסינג פרטי, מאפשר לכם לקבל רכב טויוטה חדש או משומש במצב מעולה עם שירות השכרה לתקופה מוגדרת מראש. אתם משלמים תשלום חודשי קבוע ונדרשים לשלם על דלק, ביטוח שנתי ואגרת רישוי שנתית. אתם מקבלים רכב טויוטה חזק וחדיש אשר ישרת אתכם לשנים הבאות ללא צורך בהוצאה כספית גבוהה בפעם אחת. בדרך זו, תוכלו להינות מרכב מפנק במיוחד מהטובים ביותר בשוק הרכבים בישראל וזאת ללא צורך בהשקעה כספית גדולה. בנוסף לכך, תוכלו לטפל ברכב במוסך מורשה ולשמור עליו בצורה באמצעות חלקי חילוף מקוריים ותקינים.

סוכנות רכב טויוטה לשירות ליסינג פרטי ותפעולי

דרך סוכנות רכב טויוטה, יש לכם אפשרות לבחור ברכב חדש באמצעות שירות ליסינג פרטי או תפעולי ולהינות מכל היתרונות ששירותי הליסינג מספקים לכם. אם אתם בעלי עסק או חברה ומעוניינים ברכב ליסינג, הליסינג התפעולי יכול להיות מושלם עבורכם ולאפשר לכם להינות מרכב טויוטה חדש עם שירות טיפולים, טסט ותפעול תקלות מלא לכל אורך תקופת השכירות של הרכב. בתור בעלי עסק, לא תצטרכו להתעסק עם טיפולי הרכב, הטסט השנתי והאגרה השנתית. הכל משולם ומבוצע על ידי חברת הליסינג בצורה יעילה ומהירה ביותר. הליסינג הפרטי (המימוני) לעומת זאת, מציע לכם תשלום חודשי נמוך יותר משמעותית מהליסינג התפעולי ויכול להיות אופציה טובה במידה ואתם רוצים לשכור רכב חדיש בעלות מוזלת.

טיפולים ברכבי ליסינג טויוטה במוסך מורשה

על מנת שתוכלו לשמור על הרכב המושכר שלכם תקין לאורך זמן, את כל הטיפולים לרכב תוכלו לבצע במוסך טיוטה רשמי הממוקם בעיר רחובות ומספק לכם את כל הטיפולים והתחזוקה הנדרשים לרכב ששכרתם. מכיוון שהליסינג התפעולי דורש תחזוקה של הרכב מצידכם, אתם נהנים משירות מקצועי של מוסך רשמי אשר מבצע את כל הטיפולים השנתיים במקום אחד עם צוות מיומן ומנוסה הכולל חשמלאי רכב, בוחני רכב, מכונאים, פחחים וצבעים מהטובים ביותר בתחום.

שירות ליסינג מימוני טויוטה

לפרטים נוספים על ליסינג מימוני טויוטה וסיור במרכז תצוגה של רכבי טויוטה חדשים, צרו קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר עם מוסך טויוטה רחובות הנחשב למרכז השירות לרכבי טויוטה מהגדולים והיוקרתיים בארץ. 

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button