מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

ג'יפ טויוטה היברידי

תוכן עניינים

חולמים לנסוע בג'יפ מפנק? כדאי שתכירו את הג'יפ של טויוטה!

המותג טויוטה נחשב לאחד ממותגי הרכב המצליחים בישראל והוא כולל רכבים היברידיים ברמה גבוהה המספקים חיסכון יעיל בדלק. אם אתם חולמים על נסיעה בג'יפ איכותי ומפנק, כדאי לכם להכיר את הג'יפ טויוטה היברידי הכולל את כל החידושים הגדולים ביותר היום בתחום הרכב. טויוטה ראב 4 היברידית נחשבת למכונית פנאי גדולה ומרווחת מאוד, בעלת עיצוב מודרני עם שימוש פונקציונלי נכון של תא מטען גדול במיוחד.

ג'יפ טויוטה 7 מקומות לבטיחות מקסימלית

אחד הדברים החשובים בנהיגה ברכבי 4 על 4, הוא הבטיחות של הנוסעים. מכיוון שג'יפ טויוטה 7 מקומות מיועד למשפחה שלמה, הבטיחות של הרכב היא חשובה ביותר. טויוטה ראב היברידית מגיעה עם 7 כריות אוויר וכוללת מערכת מתקדמת לבלימת חירום והתרעה במצב של התנגשות. המותג טויוטה הוא מהמצליחים ביותר במבחני ריסוק של ארגון הבטיחות האירופי וגם ברכב הזה שמו דגש רב על בטיחות הנוסעים בעת תאונות. רכבים מתוצרת יפן נחשבים לחזקים במיוחד בעלי שלדה מאסיבית (שאסי) המסייעת למניעת פגיעה בנוסעים גם בעת התהפכות של הרכב.

היתרונות של טויוטה משפחתית גדולה

מלבד נושא הבטיחות החשוב לכם כמשפחה עם ילדים, טויוטה משפחתית גדולה מספקת יתרונות נוספים כמו המנוע העוצמתי המגיע לתאוצה מהירה של 8.4 שניות בלבד ל-100 קמ"ש. הרכב בנוי במיוחד להתמודדות עם תנאי שטח חלקים ונסיעה על גבי המנוע החשמלי לטווח של 75 ק"מ ברציפות, מה שמאפשר לכם לחסוך בצורה משמעותית בהוצאת על הדלק בטווח הארוך. מכיוון שזהו הדור השני של רכב ה-4 X 4 ההיברידי של טויוטה, ניתן למצוא בו שיפורים אשר יעניקו לכם חווית נהיגה מושלמת על הכביש ובדרכים לא סלולות.

ג'יפ טויוטה היברידי ביבוא מקביל במחיר מעולה

נסיעה עם ג'יפ טויוטה היברידי, תשנה לכם את התפיסה של נהיגה בכבישי ישראל. הנוחות של מושבי הרכב והמרווחים הגדולים בין כל מושב מאפשר לכם ולבני המשפחה להינות מחווית נסיעה בלתי נשכחת. בכדי להכיר את רכב ה-4 על 4 ההיברידי של המותג טויוטה, אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר כבר עכשיו עם מוסך טויוטה רחובות ולקבוע פגישה במרכז השירות של המקום להיכרות עם הרכבים ההיברידיים המעולים של המותג.

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button