מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

ליסינג תפעולי טויוטה

תוכן עניינים

בעלי עסק? רוצים להחזיק רכב טויוטה חדש במחיר משתלם?

ליסינג תפעולי טויוטה יכול לשדרג לכם את הנסיעה שלכם כחלק מיום העבודה ולאפשר לכם להינות מרכב חדש ויוקרתי ללא צורך ברכישה של הרכב. המותג טויוטה הוא אחד ממותגי הרכב המצליחים בעולם המביא אליכם את שיא הטכנולוגיה של הרכבים העירוניים ורכבי השטח. באמצעות שירות הליסינג התפעולי, תוכלו לחסוך לכם את הצורך בנסיעה עם הרכב למוסך לטיפולים, טסט, תשלום על אגרת רישוי והתעסקות בכל דבר הקשור לרכב ואינו קשור לעבודה השוטפת שלכם. בליסינג התפעולי אתם משלמים תשלום חודשי קבוע המכסה למעשה את כל ההוצאות השוטפות על הרכב, עם שירות תמיכה קבוע של חברת הליסינג, הכולל בין היתר גם החלפת מצברים ברכב במקרה הצורך.

ליסינג תפעולי טויוטה chr לרכב פנאי יוקרתי

אחד מהרכבים הקומפקטיים עם כל האבזור המתקדם ביותר של המותג טויוטה, הוא טויוטה C HR והוא מגיע עם יחידת הנעה היברידית המפיקה 122 כ"ס. ליסינג תפעולי טויוטה chr הוא משתלם במיוחד ומאפשר לכם להתנייד עם רכב איכותי וחזק בגודל קטן יחסית לחנייה נוחה באיזורים עירוניים. הרכב מגיע עם תא נוסעים בעיצוב חדשני ועם רצועה אור סגולה לרוחב התא להעשרת התחושה בזמן הנסיעה על הכביש. ישנו מרווח טוב מאוד לראייה בזכוכית הרכב ותא מטען קומפקטי ונוח המאפשר אחסון בצורה יעילה ביותר מבלי להכביד על הרכב שלכם.

ליסינג תפעולי טויוטה קורולה בגירסה היברידית

אם אתם מחפשים רכב משפחתי מנצח בשירות של ליסינג לעסקים, ליסינג תפעולי טויוטה קורולה יהיה מושלם עבורכם. טויוטה קורולה היא הרכב המשפחתי הנמכר ביותר בכל הזמנים בישראל והוא עומד בתקנות הבטיחות המחמירות ביותר. חווית הנהיגה היא מושלמת עם מערכות בטיחות אוטונומיות מתקדמות וחדישות וניתן היום להינות משירות ליסינג תפעולי לעסקים במחיר נוח המאפשר לכם להחזיק ברכב יוקרתי ללא צורך בהשקעה כספית גדולה, במיוחד כאשר מדובר באחד הרכבים הפופולריים ביותר בישראל.

ליסינג תפעולי טויוטה דרך מרכז שירות מקצועי

לקבלת מידע נוסף על ליסינג תפעולי טויוטה, צרו קשר עם מוסך טויוטה רחובות והתקדמו לרכב יוקרתי ואיכותי אשר ישמש אתכם לעסק שלכם לשנים הבאות. צוות מרכז השירות של טויוטה ברחובות זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר ואשמח לראותכם מגיעים לסיור באולם התצוגה המפואר של המקום.

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button