מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

טויוטה משפחתית 7 מקומות

תוכן עניינים

מחפשים רכב טויוטה משפחתית גדולה? הגעתם למקום הנכון!

אם אתם רוצים להינות מרכב משפחתי גדול ומפנק, כדאי לכם להכיר את טויוטה משפחתית 7 מקומות המגיעה עם מנוע בנזין או מנוע היברידי חסכוני במיוחד. בסוכנות רשמית של רכבי טויוטה, תוכלו למצוא רכבי 4 על 4 איכותיים במיוחד עם מנגנוני בטיחות ייחודים לרכבי טויוטה. הדגמים החדשים ההיברידיים של טויוטה לנד קרוזר וטויוטה היילנדר יעניקו לכם חווית נהיגה מושלמת, עם נסיעה משפחתית מהנה במיוחד. ברכבים החדשים של טויוטה, אתם מקבלים מערכות בטיחות אוטומטיות בעת חירום עם ניטור מרחק לפנים ובקרת סטייה מנתיב. אם בעבר הרכבים המשפחתיים היו בזבזניים בדלק וצפופים, היום אפשר למצוא את רכבי הטויוטה ההיברידיים החדשים עם מושבים מרווחים ונוחים במיוחד עם אפשרות לנסוע עם הרכב באמצעות מערכת חשמלית מתקדמת.

טויוטה משפחתית למשפחות עם 4 ילדים ויותר

רכב של 5 מקומות אינו מספיק לכם? זה הזמן לעבור לטויוטה משפחתית היברידית מהמתקדמות בעולם המספקת לכם מענה מושלם לנסיעות משפחתיות קצרות וארוכות. עם מזגן חזק ועוצמתי ועיצוב חדשני, חווית הנסיעה עם המשפחה תהיה אחרת לגמרי ממה שהכרתם עד היום. אבזור פנימי עשיר ומושקע במיוחד עם 7 מושבים, זה כל מה שאתם צריכים בכדי לחוות נסיעה נעימה יותר עם כל בני המשפחה. הכיסאות הנוחים והמרווחים יאפשרו לכם להתקין כיסאות בטיחות לילדים בנוחות מירבית והילדים שלכם יוכלו להינות מנסיעה נעימה ונוחה יותר לעומת כל רכב משפחתי אחר.

קניית רכב מסוכנות רכב טויוטה עם אחריות

הדרך הטובה ביותר לקנות רכב יוקרתי וחדש של המותג טויוטה, הוא דרך סוכנות רכב טויוטה מורשית המספקת לכם מגוון רחב של רכבים משפחתיים חדישים ואיכותיים. דרך סוכנות של טויוטה הפועלת בשיטת יבוא מקביל, תוכלו לקבל רכב חדש במחיר משתלם במיוחד ולקבל אחריות על הרכב החדש שלכם לתקופה מוגדרת מראש.

קניית טויוטה משפחתית 7 מקומות

לרכישה של טויוטה משפחתית 7 מקומות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למוסך טויוטה רחובות ולהינות ממגוון רחב של דגמים חדישים ומתקדמים של המותג המצליח בישראל. התקשרו עכשיו למספר הטלפון של מרכז השירות ברחובות ותוכלו לקבוע יום ושעה לסיור באולם התצוגה של המרכז.

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button