מרכז שרות ומכירה
טויוטה רחובות - יבוא מקביל

טויוטה קורולה סטיישן

תוכן עניינים

בשנת 1970 כאשר הקורולה שוחררה לראשונה היא חוללה מהפכה בעולם הרכב – הולידה את המעמד הקומפקטי של המכוניות עם המנוע הקטן אך החזק שלה ויעילות הדלק.

מאז היא הפכה לאחד המותגים המוכרים בעולם. הם מייצרים מגוון שלם של מכוניות מקטנות ועד גדולות, מחסכון ועד יוקרה. טויוטה קורולה הוא אחד הדגמים הפופולריים ביותר שלהם.

קצת היסטוריה על טיוטה

טויוטה הוקמה על ידי Kiichiro Toyoda בשנת 1937. שם החברה שונה לטויוטה בשנת 1959. טויוטה גדלה כעת להיות יצרנית הרכב הגדולה בעולם ואחת החברות הגדולות ביפן.

טויוטה קורולה היא מכונית סדאן המיוצרת על ידי טויוטה. היא הושקה לראשונה בשנת 1966 וכעת היא המכונית הנמכרת ביותר עבור טויוטה.

הכירו את טויוטה קורולה החדשה

טיוטה קורולה החדשה בדגם 2018 הוא עיצוב מחדש גדול והתכונות החדשות כוללות עיצוב מעודכן, פנסי HID חדשים, פנסי LED אחוריים, מצבי נהיגה מעודכנים וכו'. הוא מוצע כ-Liftback עם ארבע דלתות וגם כ-5 דלתות. הקורולה מגיעה 

בשלוש אפשרויות מנוע: מנוע 1.8 ל' 4 צילינדרים משולב, 2.0 ל' 4 צילינדרים משולב או 1.8 ל' VVTi בנזין בשילוב לתיבת 6 הילוכים ידנית או 5 הילוכים אוטומטית, שהן הכי הרבה מנועים חסכוניים בדלק בסגמנט. הוא מוצע גם עם Toyota Safety Sense 2.0 כציוד סטנדרטי.

דגמים שונים של טויוטה קורולה החדשה

טויוטה מציעה מגוון רחב של דגמי קורולה. בין אם אתם מחפשים טויוטה קורולה היברידית ידידותית לסביבה או טויוטה קורולה סטיישן, תוכלו למצוא את הדגם המתאים לצרכים שלכם.

טויוטה קורולה סטיישן אחד הדגמים הפופולריים ביותר במערך של טויוטה. אם אתם מחפשים מכונית במחיר סביר עם מאפיינים מרשימים ויעילות דלק מצוינת.

מרכז שירות טויוטה רחובות היא סוכנות רכב המציעה מכוניות חדשות של טויוטה קורולה, טויוטה קורולה היברידיות ואף ליסינג טויוטה קורולה.

המרכז שלנו מציע מבצעים מעולים על מכוניות טויוטה חדשות למכירה. יש לנו גם מגוון רחב של טויוטה קורולה סטיישן, טויוטה קורולה היברידית ומכוניות משומשות למכירה ומציעים מבחר רחב של טויוטה היברידיות.

מחפשים טויוטה קורולה סטיישן או ליסינג טויטה קורולה?

מוזמנים לבקר בקטלוג שלנו עם מגוון טויוטה קורולה למכירה או בחירה בליסינג שנחשבת לאופציה הפופולארית בשוק.

מעוניינים ברכב

חדש מהניילונים?

"יעד יבוא מקביל"
הכל במקום אחד!

ייבוא מקביל

רכב חדש מהניילונים!

מחירים זולים

משמעותית באלפי שקלים

חבילת טיפולים

לאורך כל הדרך

Call Now Button